TZ: Fond pomoci Colibri

Společnost sales24, která je provozovatelem sociálního brandu Kolibřík CSR zřizuje dnešním dnem FOND POMOCI COLIBRI.

„Cítíme odpovědnost k našim zdravotně znevýhodněným zaměstnancům i nad rámec našich pracovněprávních povinností a zároveň nás oslovují malé příběhy nejen z našeho okolí.“

Ing. Josef Novotný, zakladatel společnosti

Fond bude disponovat každý rok částkou min. 100.000 Kč pro podporu charitativních projektů a konkrétní pomoc.

„Rozdělovat finance budeme buď našim konkrétním zaměstnancům, kteří se dostali do finanční tísně, chystají nákup své kompenzační pomůcky nebo potřebují podpořit v nákupu speciálních léků. 

„Jak uvedl Pepa Novotný, zajímají nás tzv. malé příběhy, které nejsou tak mediálně známé, právě těmto bychom rádi pomohli k happyendu“, dodává Zdeněk Kosour, výkonný ředitel Kolibřík CSR. 

Společnost funguje na trhu sociálních firem osmým rokem a zaměřuje se na propojování potřeb HR kapacit korporátních společností se zaměstnáváním OZP pracovníků Projekty a kampaně se začleňováním zdravotně znevýněných úspěšně realizovala např. s ČSOB, MND, KAPITOL, NN či COMDATA. Je také členem Asociace společenské odpovědnosti. 

A kdy začne fond distribuovat první prostředky?

„Máme za sebou již úspěšnou realizaci 100 Help-balíčků, jako podporu v období Covid-19, v nejbližších dnech dva naši zaměstnanci čerpají pomoc ve výši deseti a pěti tisíc korun.

Aktuality k fondu najdete na našich sociálních sítích.“ shrnuje Josef Novotný.

„Zavázali jsme se distribuovat pomoc ve výši 100.000 Kč ročně, prostřednictvím našeho fondu, který nese latinský název naší sociální firmy.“

Štítky: