Práce na míru pro OZP i OZZ

Náš tým tvoří nejenom zdravotně postižení, ale například i dlouholetí manažeři s bohatými zkušenostmi z korporátů a sociálního segmentu. Díky vytváření pracovních míst v různých částech ČR vzniká prostor pro zaměstnání pro všechny věkové skupiny s různými zkušenostmi.

Využijte své zkušenosti nebo nastartuje kariéru v moderní sociální firmě. Přehled aktuální pozic naleznete v odkaze PRÁCE PRO VÁS nebo níže.

Zisk reinvestujeme do podpory OZP
Reinvestujeme zisk 50%
Zaměstnáváme většinu osob se zdravotním postižením
Podíl OZP 70%

Jaký je Kolibřík zaměstnavatel?

Jste-li zdravotně znevýhodnění či patříte do ohrožené skupiny na trhu práce, najdeme Vám vhodnou pracovní příležitost.

Kolibřík CSR má dva typy zákazníků, obchodní partnery a zaměstnance. V důležitosti jsou pro nás obě skupiny rovny, tato dualita je naší strategií.

Naši zaměstnanci využívají bezpečí sociální firmy a zdroje korporátních společností. Uvědomujeme si specifika našich zaměstnanců a jsme schopni nabídnout práci, která se přizpůsobí jejich potřebám. Náš propracovaný benefitní program umožňuje čerpat kromě klasických firemních benefitů i např. poradenství lékařů, možnost libovolné volby délky úvazků, bezúročné zaměstnanecké půjčky a mnoho dalších výhod.

Naši personalisté Vám pomáhají v adaptačním procesu a HR linka Vám pomůže se zorientovat ve všech pracovněprávních dotazech a vyjít vstříc ve Vašich směnových požadavcích.

VOLNÉ PRACOVNÍ POZICE

Aktuálně nabízíme následující pracovní pozice (bližší detaily naleznete ZDE), neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím formuláře níže nebo se ozvětě přímo naší personalistce na tel. 739 108 497.

  • Asistent/ka mzdového oddělení
  • Pracovník správy internetového bankovnictví
  • Administrativní pracovník
  • Třídění dokumentů
  • HR Business Partner/ka
  • Pracovník kontaktního centra
  • Pracovník zákaznického centra
  • Sociální pracovník
  • Asistent/ka personálního oddělení
PARDUBICE
 
PLAT: dohodou 

Náplň práce: zpracování docházek kmenových zaměstnanců, práce na PC. 

Vaše předpoklady: 
- maturita
- praxe na pozici mzdové účetní min. 1,5 roku 
- znalost práce na PC

HRADEC KRÁLOVÉ

Plat: 22000 - 32 000 Kč 

Náplní práce je telefonická a emailová komunikace s klienty banky a řešení jejich požadavků, správa internetového bankovnictví. 

Vaše předpodklady:
- maturita
- dobré komunikační vystupování
- výborná znalost práce na PC
HRADEC KRÁLOVÉ
 

Plat: 20 200 Kč 

Náplní práce je zadávání dat do PC, přepis dokumentů, zpracování emailové komunikace. 

Vaše předpoklady: 

- maturita
- bezdlužnost
- čistý rejstřík trestů 
- znalost práce na PC 

- čistý rejstřík trestů

 

BRNO 

Plat: 27 000 Kč + bonusy 

Náplní práce jsou jednoduché cally klientům DPD, zjišťování spokojenosti a administrativa. 

Vaše předpoklady: 
- znalost práce na PC 
- výborné komunikační schopnosti 

HRADEC KRÁLOVÉ

Plat: 20 000 Kč 

Náplní práce je fyzické třídění dokumentů a kontrola dat. 

Vaše předpoklady: 

- vyučení 
- znalost základů na PC 
- ochota pracovat v ranní hodinách

Praha, Brno, Hradec Králové 

Plat: 18 500 - 26 000 Kč dle úvazku 

Náplň práce: péče o svěřený tým zaměstnanců,realizace výběrových řízení, zastupování společnosti při jednání se současnými partnery.

Vaše předpoklady: 
- výborné komunikační dovednosti 
- zkušenost v personálním oboru výhodou 
- samostatnost 
- flexibilita 

CHRUDIM
BRNO
OSTRAVA
LIBEREC
TRUTNOV
ŽĎÁR NAD SÁZAVOU 
KRNOV
ZNOJMO
TIŠNOV
 
Plat: 15 - 30 000 Kč 

Náplní práce je kontaktování zákazníků, práce na telefonní lince, účast na různých projektech. 

Vaše předpoklady:
- výborné komunikační schopnosti
- znalost práce na PC 
- ochota pracovat i na směny 
BRNO

Plat: 14 - 20 000 Kč
 
Náplní práce je emailové a telefonické kontaktování klientů spediční firmy. 

Vaše předpoklady: 

- SŠ s maturitou nebo praxe v administrativě či zákaznickém servise 
- výborná znalost práce na PC 
- znalost obchodní korespondence
- čistý rejstřík trestů 
HRADEC KRÁLOVÉ
PRAHA
 
Plat: dohodou 

Náplní práce bude péče o zaměstnance a jejich zaškolení, podpora při výběrových řízeních. 

Vaše předpoklady: 
- SŠ s maturitou nejlépe v oboru sociálním 
- zkušenost na obdobné pozici výhodou 
- znalost práce na PC
BRNO
 

Plat: dohodou 

Náplní práce je zpracování docházek, příprava pracovněprávních dokumentů, jednoduchá administrativa. 

Vaše předpoklady

- praxe v administrativě 
- znalost práce na PC (word,excel) 
- dobré komunikační dovednosti 
 

    * takto označené položky jsou vyžadovány