PRÁCE NA MÍRU PRO OZP

Aktuálně nabízíme následující pracovní pozice, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím formuláře níže nebo se ozvěte přímo naší personalistce na tel. 739 107 431.

  • Pracovník zákaznické péče v bankovnictví
  • Administrativní podpora v bankovnictví
  • Asistentka pro domlouvání schůzek s homeoffice
  • IT Tester
  • Nastartuj svoji kariéru v IT! JUNIOR IT HELPDESK
  • Online podpora zákazníků banky
  • Specialista zpracování operací finančních trhů
  • Podpora zákaznického servisu přepravní společnosti
  • Pracovník back office pro bankovní projekt
  • Tab Title

PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉ PÉČE V BANKOVNICTVÍ

Lokalita: Hradec Králové

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

  • telefonická komunikace s klienty banky a zakládání účtů klientům
  • aktivní seznamování klientů s produkty a službami banky a podporování v jejich plné využívání
  • pomáhat a poradit klientovi s čímkoliv, co potřebuje
  • KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • znalost práce na PC - být prostě kamarád s PC a s dnešními i technologiemi (internetové bankovnictví, chytrý telefon)
  • hledáme parťáka, co rád komunikuje s lidmi a rád pomůže tomu, co je na druhém konci telefonní linky a neví si rady
  • hledáme kolegu s chutí naučit se spoustu nových dovedností
  • spolehlivost a samostatnost, ale zároveň nebát se zeptat, když něco nevíte – jsme tým, který si pomáhá
  • CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
  • možnost práce na zkrácený úvazek
  • možnost práce z domova
  • 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
  • individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
  • nadupaný Benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
  • Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

    Lokalita: Praha Radlická

     

    JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

    • zpracování reportů v Excelu

    • úpravy textů ve Wordu

    • zadávání a aktualizace instrukcí – práce s interními systémy banky

     

    KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

    • středoškolské vzdělání s maturitou, event. dlouholetá praxe v administrativě

    • pokročilejší znalost MS Office

    • práce s Outlook, internetové vyhledávače

    • komunikační dovednosti

    • pečlivost

     

    CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

    • krásné pracovní prostředí moderní budovy

    • práce přímo u stanice MHD, na metru B

    • možnost práce částečně z domu

    • zkrácený pracovní úvazek 20 hod týdně, práci si můžete rozvrhnout dle svých možností v průběhu celého dne

    • 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

    • individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

    • nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

     

    Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

    Lokalita: Hradec Králové

     

    JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

    • Telefonické sjednávání schůzek bankéřům s jejich klienty

    • Předávání informací o důvodech schůzky

    • Práce v interním systému banky

    • NEJEDNÁ SE O NABÍZENÍ PRODUKTŮ A SLUŽEB!

     

    KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

    • min.středoškolské vzdělání s maturitou

    • znalost práce na PC - být prostě kamarád s PC a dnešními i technologiemi (internetové bankovnictví, chytrý telefon)

    • hledáme parťáka s chutí komunikovat, který rád pomůže tomu, kdo je na druhém konci telefonní linky

    • pokud nemáte zkušenosti z banky nevadí, naši profi školitelé Vás vše naučí

    • hledáme OZP kolegu, zdravotní hendikep pro nás není překážkou, práci Vám upravíme na míru

    • zodpovědnost,pečlivost, samostatnost a pracovní nasazení

     

    CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

    • krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu

    • možnost práce na zkrácený úvazek

    • možnost práce z domova

    • 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

    • individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

    • nadupaný benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

     

    Chcete-li vědět, v jakých dalších odvětvích umí Kolibřík CSR vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi projdeme naše aktuální pracovní příležitosti po telefonu nebo osobně u kávy.

     

    Lokalita: Praha 5, možnost i vzdáleně z celé ČR

     

    JAKÁ BY BYLA NÁPLŇ PRÁCE?

     

    •  testování vyvíjených aplikací, práce v interním systému

    • zpracování výstupních reportů o správnosti a funkčnosti

    • zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost

    • komunikace s vývojáři

     

    KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

     

    • Znalosti či zájem o oblast IT

    • schopnost samostatného uvažování

    • zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost

       

      CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

    • možnost práce z domu z částečnou docházkou na některou z našich provozoven v Praze, event. HK či Brně

    • možnost práce na zkrácený pracovní úvazek

    • 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

    • individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

    • nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

    Chcete-li vědět, v jakých dalších odvětvích umí Kolibřík CSR vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi projdeme naše aktuální pracovní příležitosti po telefonu nebo osobně u kávy.

     

     

    Nastartuj svoji kariéru v IT!

    Lokalita: Praha Radlická

     

    Verča hledá do svého týmu NOVOU POSILU.

    Zvládáte komunikaci a IT je Vaší vášní? Máte maturitu a chcete se nadále vzdělávat a rozvíjet? Jste samostatní, ale dokážete pracovat i v týmu? Máte obecný přehled o softwaru, hardwaru, počítačových sítích LAN a WAN?

    Třeba hledáme právě Vás!

     

    CO NA VÁS U NÁS ČEKÁ?

    • Budete pomáhat s problémy našich interních i externích zaměstnanců a komunikovat s nimi.
    • Budete dohlížet, koordinovat a odbavovat frontu elektronických požadavků v oblasti IT a věnovat se incidentům uživatelů.
    • Budete se podporovat firemní aplikace a instalovat je interním i externím uživatelům.
    • Budete pomáhat s tvorbou uživatelských manuálů a návodů.

     

    MŮŽETE SE TĚŠIT…

    • na důkladné zaškolení a získání nových odborných znalostí z oblasti IT i financí
    • na krásné pracovní prostředí
    • na práci přímo u stanice metra Radlická (Metro B)
    • na možnost částečné práce z domova
    • na možnost práce na zkrácený úvazek
    • na individuální přístup a péči, adekvátní podporu při zaškolování a adaptaci, poradenství a podporu – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání, protože je pro nás důležité, aby naši zaměstnanci byli s prací u nás spokojení.
    • na benefit program, který vytváříme na míru našim zaměstnancům - například lístky do kina zdarma, netflix, nebo třeba zvýhodněné vedení účtu.

     

    Pokud máte jakékoliv otázky, neváhejte nám poslat životopis na e-mail: prace@csrteam.cz, nebo na telefonní číslo 703 146 871. Verča vám ráda Vaše otázky zodpoví.

    Lokalita: Hradec Králové

     

    JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

    • přijímání telefonických hovorů klientů banky a zpracování jejich požadavků

    • telefonická a online podpora klientů banky

    • práce v interním systému banky, zadávání dat do systému

     

    KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

    • středoškolské vzdělání s maturitou

    • znalost práce na PC - být prostě kamarád s PC a s dnešními i technologiemi (internetové bankovnictví, chytrý telefon)

    • hledáme parťáka, co rád komunikuje s lidmi a rád pomůže tomu, co je na druhém konci telefonní linky a neví si rady

     

    CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

    • krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu

    • možnost práce na zkrácený úvazek

    • možnost práce z domova

    • 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

    • individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

    • nadupaný benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

     

    Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

    Lokalita: Praha Radlická

     

    JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

    • zpracování operací finančních trhů

    • zpracování transakcí uzavřených na finančním trhu v interním systému banky

    • zpracování reportů

    • validace obchodů

    • komunikace a spolupráce s ostatními útvary banky

     

    KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

    • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou

    • zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost

    • alespoň základní znalost angličtiny

    • předchozí zkušenosti v oblasti finančních trhů či účetnictví vítána, ale není podmínkou

    • hledáme týmového hráče

     

    CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

    • důkladné zaškolení a získání nových, vysoce odborných znalostí z oblasti financí

    • krásné pracovní prostředí moderní budovy

    • práci přímo u stanice MHD, na metru B

    možnost práce částečně z domu

    • práci na plný, případně zkrácený úvazek (6 hodin)

    • 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

    • individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

    • nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

     

    Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

    Lokalita: Praha Modletice

     

    JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

    • zpracování podnětů zákazníků prostřednictvím emailové korespondence

    • práce v interním systému

    • komunikace napříč ostatními odděleními celé společnosti

     

    KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

    • velmi dobrá znalost české gramatiky

    • znalost práce s počítačem, Microsoft Office

    práce s Outlook, internetové vyhledávače

    • schopnost samostatného uvažování

    • zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost

     

    CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

    • najdete nás v budově společnosti DPD v Modleticích – možnost parkování přímo před budovu, MHD dostupné autobusem ze stanice metra Opatov

    • možnost práce částečně z domu

    • možnost práce na zkrácený pracovní úvazek

    • 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna

    • individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

    • nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

     

    Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

    Lokalita: Hradec Králové

     

    JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

    • zpracování dokumentů /sken, digitalizace, emailová komunikace/

    • zadávání dat do interních systémů dle nastavených procesů

    • zabezpečení podpůrných činností pro další oddělení

     

    KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

    • středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou

    • uživatelská znalost práce na PC

    • pečlivost a samostatnost

    • znalost bankovního prostředí a praxe nejsou třeba

     

    CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

    • krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu

    • možnost práce na zkrácený úvazek

    • možnost práce z domova

    • zdarma dopravu z Pardubic a blízkého okolí

    • 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

    • volné víkendy a svátky

    • individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

    • nadupaný benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

     

    Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.

    Přidejte se k nám!

    Náš tým tvoří nejenom zdravotně postižení, ale například i dlouholetí manažeři s bohatými zkušenostmi z korporátů a sociálního segmentu. Díky vytváření pracovních míst v různých částech ČR vzniká prostor pro zaměstnání pro všechny věkové skupiny s různými zkušenostmi.

    Využijte své zkušenosti nebo nastartuje kariéru v moderní sociální firmě. Přehled aktuální pozic naleznete v odkaze PRÁCE PRO VÁS nebo níže.

    Zisk reinvestujeme do podpory OZP
    Reinvestujeme zisk 50%
    Zaměstnáváme většinu osob se zdravotním postižením
    Podíl OZP 85%

    Jaký je Kolibřík zaměstnavatel?

    Jste-li zdravotně znevýhodnění či patříte do ohrožené skupiny na trhu práce, najdeme Vám vhodnou pracovní příležitost.

    Kolibřík CSR má dva typy zákazníků, obchodní partnery a zaměstnance. V důležitosti jsou pro nás obě skupiny rovny, tato dualita je naší strategií.

    Naši zaměstnanci využívají bezpečí sociální firmy a zdroje korporátních společností. Uvědomujeme si specifika našich zaměstnanců a jsme schopni nabídnout práci, která se přizpůsobí jejich potřebám. Náš propracovaný benefitní program umožňuje čerpat kromě klasických firemních benefitů i např. poradenství lékařů, možnost libovolné volby délky úvazků, bezúročné zaměstnanecké půjčky a mnoho dalších výhod.

    Naši personalisté Vám pomáhají v adaptačním procesu a HR linka Vám pomůže se zorientovat ve všech pracovněprávních dotazech a vyjít vstříc ve Vašich směnových požadavcích.

      * takto označené položky jsou vyžadovány