PRÁCE NA MÍRU PRO OZP

Aktuálně nabízíme následující pracovní pozice, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím formuláře níže nebo se ozvěte přímo naší personalistce na tel. 734 750 679.

  • Administrativní podpora v bankovnictví
  • Specialista zpracování operací finančních trhů
  • Podpora zákaznického servisu přepravní společnosti
  • Start v personalistice - Junior HR Consultant
  • Specialista zákaznického servisu v logistice
  • Administrativní práce pro OZP – TŘÍDĚNÍ DOKUMENTŮ
  • Virtuální asistentka bankéře
  • Online podpora zákazníků banky
  • Pracovník zákaznické péče v bankovnictví
  • Administrativní pracovník v bankovnictví
  • Asistent/ka mzdového oddělení v bance
  • Asitent/ka personálního oddělení v bance
  • Pracovník péče a rozvoje OZP zaměstnanců v sociální firmě

Lokalita: Praha Radlická

 

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• zpracování reportů v Excelu

• úpravy textů ve Wordu

• zadávání a aktualizace instrukcí – práce s interními systémy banky

 

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• středoškolské vzdělání s maturitou, event. dlouholetá praxe v administrativě

• pokročilejší znalost MS Office

• práce s Outlook, internetové vyhledávače

• komunikační dovednosti

• pečlivost

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• krásné pracovní prostředí moderní budovy

• práce přímo u stanice MHD, na metru B

• možnost práce částečně z domu

• zkrácený pracovní úvazek 20 hod týdně, práci si můžete rozvrhnout dle svých možností v průběhu celého dne

• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

 

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

Lokalita: Praha Radlická

 

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• zpracování operací finančních trhů

• zpracování transakcí uzavřených na finančním trhu v interním systému banky

• zpracování reportů

• validace obchodů

• komunikace a spolupráce s ostatními útvary banky

 

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• minimálně středoškolské vzdělání s maturitou

• zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost

• alespoň základní znalost angličtiny

• předchozí zkušenosti v oblasti finančních trhů či účetnictví vítána, ale není podmínkou

• hledáme týmového hráče

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• důkladné zaškolení a získání nových, vysoce odborných znalostí z oblasti financí

• krásné pracovní prostředí moderní budovy

• práci přímo u stanice MHD, na metru B

možnost práce částečně z domu

• práci na plný, případně zkrácený úvazek (6 hodin)

• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

 

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

Lokalita: Praha Modletice

 

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• zpracování podnětů zákazníků prostřednictvím emailové korespondence

• práce v interním systému

• komunikace napříč ostatními odděleními celé společnosti

 

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• velmi dobrá znalost české gramatiky

• znalost práce s počítačem, Microsoft Office

práce s Outlook, internetové vyhledávače

• schopnost samostatného uvažování

• zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• najdete nás v budově společnosti DPD v Modleticích – možnost parkování přímo před budovu, MHD dostupné autobusem ze stanice metra Opatov

• možnost práce částečně z domu

• možnost práce na zkrácený pracovní úvazek

• 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna

• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

 

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

Lokalita: Brno Orlí

 

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• komunikace s klienty personální agentury a zpracování jejich požadavků náboru

• aktivní hledání zajímavých kandidátů v databázích

• telefonická komunikace s kandidáty

• práce na počítači a administrativa - tvoření a vkládání inzerátů na pracovní portály, tvorba reportů, práce s emailem, interním systémem apod.

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• koho láká práce v personalistice a má zájem o rozvoj v HR oblasti

• středoškolské vzdělání

• pozitivní myšlení a obchodního ducha

• znalost práce na PC

• velmi dobré komunikativní schopnosti

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• práci, která dává smysl a má své výsledky – pomůžete najít lidem práci a klientům obsadit hledané pozice

• získat praxi v HR, propracované zaškolení je samozřejmostí

• krásné pracovní prostředí moderní budovy

• práci v centru Brna

• možnost práce na zkrácený pracovní úvazek

• po zaškolení možnost práce home office

• 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna

• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

 

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

Lokalita: Brno

 

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• komunikace se zákazníky přepravní společnosti – telefonicky, emailem

• podpora zákazníků při řešení jejich požadavků

• nabízení služeb a řešení reklamací v oblasti přepravy zboží a zásilek

• starost a péče o to, aby zákazníci byli spokojení

• práce na počítači – vyřizování požadavků klientů

 

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost

• proaktivitu a schopnost vyřešit požadavky klienta

• samostatnost a spolehlivost

• tah na branku a obchodní duch

• výhodou může být zkušenost s administrativou, obchodem nebo s prací v zákaznickém servisu

• znalost práce s počítačem a není Vám cizí obchodní korespondence

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• sehraný tým OZP kolegů, kteří si jsou vzájemnou oporou

• možnost práce na zkrácený pracovní úvazek

• 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna

• volné víkendy a svátky

• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

 

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

Lokalita: Hradec Králové

 

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• třídění dokumentů

• zpracování a kontrola dat

• archivace

• částečné zadávání dat do PC

 

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• týmového hráče

• spolehlivého a pečlivého parťáka

• ochotného pracovat v ranních hodinách

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu

• sehraný tým kolegů, kteří si jsou vzájemnou oporou

• zdarma dopravu z Pardubic a blízkého okolí

• práci na zkrácený úvazek

• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

• volné víkendy a svátky

• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

 

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

Lokalita: Hradec Králové

 

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• komunikace po telefonu a domlouvání schůzek bankéřům

• práce v interním systému banky

• zpracovávání informací a dat

 

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• středoškolské vzdělání s maturitou

• znalost práce na PC

• komunikační dovednosti

• pozitivní přístup

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu

• možnost práce na zkrácený úvazek

• možnost práce z domova

• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

• volné víkendy a svátky

• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

• nadupaný benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

 

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

Lokalita: Hradec Králové

 

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• přijímání telefonických hovorů klientů banky a zpracování jejich požadavků

• telefonická a online podpora klientů banky

• práce v interním systému banky, zadávání dat do systému

 

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• středoškolské vzdělání s maturitou

• znalost práce na PC - být prostě kamarád s PC a s dnešními i technologiemi (internetové bankovnictví, chytrý telefon)

• hledáme parťáka, co rád komunikuje s lidmi a rád pomůže tomu, co je na druhém konci telefonní linky a neví si rady

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu

• možnost práce na zkrácený úvazek

• možnost práce z domova

• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

• nadupaný benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

 

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

Lokalita: Hradec Králové

 

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• telefonická komunikace s klienty banky a zakládání účtů klientům

• aktivní seznamování klientů s produkty a službami banky a podporování v jejich plné využívání

• pomáhat a poradit klientovi s čímkoliv, co potřebuje

 

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• středoškolské vzdělání s maturitou

• znalost práce na PC - být prostě kamarád s PC a s dnešními i technologiemi (internetové bankovnictví, chytrý telefon)

• hledáme parťáka, co rád komunikuje s lidmi a rád pomůže tomu, co je na druhém konci telefonní linky a neví si rady

• hledáme kolegu s chutí naučit se spoustu nových dovedností

• spolehlivost a samostatnost, ale zároveň nebát se zeptat, když něco nevíte – jsme tým, který si pomáhá

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu

• možnost práce na zkrácený úvazek

• možnost práce z domova

• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

• nadupaný benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

 

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

Lokalita: Hradec Králové

 

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• zpracování dokumentů /sken, digitalizace, emailová komunikace/

• zadávání dat do interních systémů dle nastavených procesů

• zabezpečení podpůrných činností pro další oddělení

 

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou

• uživatelská znalost práce na PC

• pečlivost a samostatnost

• znalost bankovního prostředí a praxe nejsou třeba

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu

• možnost práce na zkrácený úvazek

• možnost práce z domova

• zdarma dopravu z Pardubic a blízkého okolí

• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

• volné víkendy a svátky

• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

• nadupaný benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

 

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

Lokalita: Pardubice Třída Míru

 

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• kompletní zpracování mzdové agendy svěřených útvarů banky nebo dceřiné společnosti

• zadávání dat do mzdového programu

• práce v interním systému banky

 

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• středoškolské vzdělání s maturitou

• uživatelská znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, Outlook)

• ideálně praxi ve mzdovém účetnictví

• znalost zákoníku práce - pracovněprávní legislativy

• pečlivost a samostatnost

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• možnost práce na zkrácený úvazek

• možnost práce z domova

• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

• nadupaný benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

 

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

Lokalita: Pardubice Třída Míru

 

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• administrativní práce s pracovněprávními dokumenty a zakládání do osobních složek

• administrativní podpora mzdového oddělení

• práce v interním systému banky

 

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• středoškolské vzdělání s maturitou

• uživatelská znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, Outlook)

• praxi v personalistice se znalostí zákoníku práce (pracovněprávní legislativy)

• zkušenosti s agendou týkající se MD/RD včetně výpočtu dovolené

• zkušenost s hlášením na úřad práce, ČSSZ a ZP

• pečlivost a samostatnost

• dobré komunikační schopnosti

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• možnost práce na zkrácený úvazek

• možnost práce z domova

• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

• nadupaný benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

 

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.



Lokalita: Hradec Králové Collinova

 

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• budete mít svěřený tým zaměstnanců, o který budete pečovat

•  vaší náplní práce bude onboarding, adaptace, rozvoj a hodnocení zaměstnanců

• budete se podílet na výběrových řízeních

• budete u řešení záležitostí týkajících se pracovního poměru zaměstnance (nástup, změna nebo i ukončení pracovního poměru)

budete komunikovat s manažery našich klientů, u který vytváříme naše OZP týmy

 

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

•  empatickou osobnost s min. středoškolským vzděláním ukončeném maturitou

• uvítáme osobu se zkušenostmi z oboru sociální práce, sociální pedagogiky, andragogiky, z oblasti neziskového sektoru

• komunikativní osobu, které není cizí asertivní jednání

• výhodou jsou pro nás zkušenosti z oblasti sociální práce/sociální péče

• osobu, která k pracovní spokojenosti potřebuje komunikovat a pracovat s lidmi

• nadšence, který chce práci v „terénu“ mezi lidmi, a ne rutinu jen u pracovního stolu a PC

• uživatelskou znalost práce na PC

• samostatnost, flexibilitu

• velmi dobré komunikační schopnosti

• ochotu učit se novým věcem a být součástí růstu společnosti

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• možnost práce na zkrácený úvazek

• práce je vhodná i pro OZP uchazeče

• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

• nadupaný benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (např. masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání)

 

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

Přidejte se k nám!

Náš tým tvoří nejenom zdravotně postižení, ale například i dlouholetí manažeři s bohatými zkušenostmi z korporátů a sociálního segmentu. Díky vytváření pracovních míst v různých částech ČR vzniká prostor pro zaměstnání pro všechny věkové skupiny s různými zkušenostmi.

Využijte své zkušenosti nebo nastartuje kariéru v moderní sociální firmě. Přehled aktuální pozic naleznete v odkaze PRÁCE PRO VÁS nebo níže.

Zisk reinvestujeme do podpory OZP
Reinvestujeme zisk 50%
Zaměstnáváme většinu osob se zdravotním postižením
Podíl OZP 70%

Jaký je Kolibřík zaměstnavatel?

Jste-li zdravotně znevýhodnění či patříte do ohrožené skupiny na trhu práce, najdeme Vám vhodnou pracovní příležitost.

Kolibřík CSR má dva typy zákazníků, obchodní partnery a zaměstnance. V důležitosti jsou pro nás obě skupiny rovny, tato dualita je naší strategií.

Naši zaměstnanci využívají bezpečí sociální firmy a zdroje korporátních společností. Uvědomujeme si specifika našich zaměstnanců a jsme schopni nabídnout práci, která se přizpůsobí jejich potřebám. Náš propracovaný benefitní program umožňuje čerpat kromě klasických firemních benefitů i např. poradenství lékařů, možnost libovolné volby délky úvazků, bezúročné zaměstnanecké půjčky a mnoho dalších výhod.

Naši personalisté Vám pomáhají v adaptačním procesu a HR linka Vám pomůže se zorientovat ve všech pracovněprávních dotazech a vyjít vstříc ve Vašich směnových požadavcích.

    * takto označené položky jsou vyžadovány