PRÁCE NA MÍRU PRO OZP
Aktuálně nabízíme následující pracovní pozice, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím formuláře níže nebo se ozvěte přímo naší personalistce na tel. 739 107 431.
- Pracovník zákaznické péče v bankovnictví
- Administrativní podpora v bankovnictví
- Asistentka pro domlouvání schůzek s homeoffice
- IT Tester
- Nastartuj svoji kariéru v IT! JUNIOR IT HELPDESK
- Online podpora zákazníků banky
- Specialista zpracování operací finančních trhů
- Podpora zákaznického servisu přepravní společnosti
- Pracovník back office pro bankovní projekt
- Tab Title
PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉ PÉČE V BANKOVNICTVÍ
Lokalita: Hradec Králové
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.
Lokalita: Praha Radlická
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• zpracování reportů v Excelu
• úpravy textů ve Wordu
• zadávání a aktualizace instrukcí – práce s interními systémy banky
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• středoškolské vzdělání s maturitou, event. dlouholetá praxe v administrativě
• pokročilejší znalost MS Office
• práce s Outlook, internetové vyhledávače
• komunikační dovednosti
• pečlivost
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• krásné pracovní prostředí moderní budovy
• práce přímo u stanice MHD, na metru B
• možnost práce částečně z domu
• zkrácený pracovní úvazek 20 hod týdně, práci si můžete rozvrhnout dle svých možností v průběhu celého dne
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.
Lokalita: Hradec Králové
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
Telefonické sjednávání schůzek bankéřům s jejich klienty
Předávání informací o důvodech schůzky
Práce v interním systému banky
NEJEDNÁ SE O NABÍZENÍ PRODUKTŮ A SLUŽEB!
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
min.středoškolské vzdělání s maturitou
znalost práce na PC - být prostě kamarád s PC a dnešními i technologiemi (internetové bankovnictví, chytrý telefon)
hledáme parťáka s chutí komunikovat, který rád pomůže tomu, kdo je na druhém konci telefonní linky
pokud nemáte zkušenosti z banky nevadí, naši profi školitelé Vás vše naučí
hledáme OZP kolegu, zdravotní hendikep pro nás není překážkou, práci Vám upravíme na míru
zodpovědnost,pečlivost, samostatnost a pracovní nasazení
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
možnost práce na zkrácený úvazek
možnost práce z domova
20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
nadupaný benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, v jakých dalších odvětvích umí Kolibřík CSR vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi projdeme naše aktuální pracovní příležitosti po telefonu nebo osobně u kávy.
Lokalita: Praha 5, možnost i vzdáleně z celé ČR
JAKÁ BY BYLA NÁPLŇ PRÁCE?
testování vyvíjených aplikací, práce v interním systému
zpracování výstupních reportů o správnosti a funkčnosti
zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost
- komunikace s vývojáři
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
Znalosti či zájem o oblast IT
schopnost samostatného uvažování
zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
možnost práce z domu z částečnou docházkou na některou z našich provozoven v Praze, event. HK či Brně
možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, v jakých dalších odvětvích umí Kolibřík CSR vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi projdeme naše aktuální pracovní příležitosti po telefonu nebo osobně u kávy.
Nastartuj svoji kariéru v IT!
Lokalita: Praha Radlická
Verča hledá do svého týmu NOVOU POSILU.
Zvládáte komunikaci a IT je Vaší vášní? Máte maturitu a chcete se nadále vzdělávat a rozvíjet? Jste samostatní, ale dokážete pracovat i v týmu? Máte obecný přehled o softwaru, hardwaru, počítačových sítích LAN a WAN?
Třeba hledáme právě Vás!
CO NA VÁS U NÁS ČEKÁ?
- Budete pomáhat s problémy našich interních i externích zaměstnanců a komunikovat s nimi.
- Budete dohlížet, koordinovat a odbavovat frontu elektronických požadavků v oblasti IT a věnovat se incidentům uživatelů.
- Budete se podporovat firemní aplikace a instalovat je interním i externím uživatelům.
- Budete pomáhat s tvorbou uživatelských manuálů a návodů.
MŮŽETE SE TĚŠIT…
- na důkladné zaškolení a získání nových odborných znalostí z oblasti IT i financí
- na krásné pracovní prostředí
- na práci přímo u stanice metra Radlická (Metro B)
- na možnost částečné práce z domova
- na možnost práce na zkrácený úvazek
- na individuální přístup a péči, adekvátní podporu při zaškolování a adaptaci, poradenství a podporu – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání, protože je pro nás důležité, aby naši zaměstnanci byli s prací u nás spokojení.
- na benefit program, který vytváříme na míru našim zaměstnancům - například lístky do kina zdarma, netflix, nebo třeba zvýhodněné vedení účtu.
Pokud máte jakékoliv otázky, neváhejte nám poslat životopis na e-mail: prace@csrteam.cz, nebo na telefonní číslo 703 146 871. Verča vám ráda Vaše otázky zodpoví.
Lokalita: Hradec Králové
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• přijímání telefonických hovorů klientů banky a zpracování jejich požadavků
• telefonická a online podpora klientů banky
• práce v interním systému banky, zadávání dat do systému
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• středoškolské vzdělání s maturitou
• znalost práce na PC - být prostě kamarád s PC a s dnešními i technologiemi (internetové bankovnictví, chytrý telefon)
• hledáme parťáka, co rád komunikuje s lidmi a rád pomůže tomu, co je na druhém konci telefonní linky a neví si rady
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.
Lokalita: Praha Radlická
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• zpracování operací finančních trhů
• zpracování transakcí uzavřených na finančním trhu v interním systému banky
• zpracování reportů
• validace obchodů
• komunikace a spolupráce s ostatními útvary banky
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
• zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost
• alespoň základní znalost angličtiny
• předchozí zkušenosti v oblasti finančních trhů či účetnictví vítána, ale není podmínkou
• hledáme týmového hráče
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• důkladné zaškolení a získání nových, vysoce odborných znalostí z oblasti financí
• krásné pracovní prostředí moderní budovy
• práci přímo u stanice MHD, na metru B
možnost práce částečně z domu
• práci na plný, případně zkrácený úvazek (6 hodin)
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.
Lokalita: Praha Modletice
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• zpracování podnětů zákazníků prostřednictvím emailové korespondence
• práce v interním systému
• komunikace napříč ostatními odděleními celé společnosti
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• velmi dobrá znalost české gramatiky
• znalost práce s počítačem, Microsoft Office
práce s Outlook, internetové vyhledávače
• schopnost samostatného uvažování
• zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• najdete nás v budově společnosti DPD v Modleticích – možnost parkování přímo před budovu, MHD dostupné autobusem ze stanice metra Opatov
• možnost práce částečně z domu
• možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
• 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.
Lokalita: Hradec Králové
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• zpracování dokumentů /sken, digitalizace, emailová komunikace/
• zadávání dat do interních systémů dle nastavených procesů
• zabezpečení podpůrných činností pro další oddělení
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
• uživatelská znalost práce na PC
• pečlivost a samostatnost
• znalost bankovního prostředí a praxe nejsou třeba
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• zdarma dopravu z Pardubic a blízkého okolí
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• volné víkendy a svátky
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.
Přidejte se k nám!
Náš tým tvoří nejenom zdravotně postižení, ale například i dlouholetí manažeři s bohatými zkušenostmi z korporátů a sociálního segmentu. Díky vytváření pracovních míst v různých částech ČR vzniká prostor pro zaměstnání pro všechny věkové skupiny s různými zkušenostmi.
Využijte své zkušenosti nebo nastartuje kariéru v moderní sociální firmě. Přehled aktuální pozic naleznete v odkaze PRÁCE PRO VÁS nebo níže.

- Snadná a bezstresová práce
- Individuální plánování směn
- Přátelské pracovní prostředí
- Pečlivé zaškolení
- Motivace nad rámec mzdy
- Masáže, příspěvky, občerstvení
Jaký je Kolibřík zaměstnavatel?
Jste-li zdravotně znevýhodnění či patříte do ohrožené skupiny na trhu práce, najdeme Vám vhodnou pracovní příležitost.
Kolibřík CSR má dva typy zákazníků, obchodní partnery a zaměstnance. V důležitosti jsou pro nás obě skupiny rovny, tato dualita je naší strategií.
Naši zaměstnanci využívají bezpečí sociální firmy a zdroje korporátních společností. Uvědomujeme si specifika našich zaměstnanců a jsme schopni nabídnout práci, která se přizpůsobí jejich potřebám. Náš propracovaný benefitní program umožňuje čerpat kromě klasických firemních benefitů i např. poradenství lékařů, možnost libovolné volby délky úvazků, bezúročné zaměstnanecké půjčky a mnoho dalších výhod.
Naši personalisté Vám pomáhají v adaptačním procesu a HR linka Vám pomůže se zorientovat ve všech pracovněprávních dotazech a vyjít vstříc ve Vašich směnových požadavcích.