Rozšiřte náš tým podpory klientů v bankovnictví

Vytváříme nový pracovní tým OZP kolegů a kolegyň zaměřený na podporu klientů v bankovnictví

Lokalita

Hradec Králové, Pardubice

Jaká bude vaše náplň práce?

  • Telefonická komunikace s klienty banky a zakládání účtů klientům
  • Aktivní seznamování klientů s produkty a službami banky a podporování v jejich plné využívání
  • Související poradenství
  • Co vám nesmí chybět

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Uživatelská znalost práce na PC a kladný vztah k dnešním technologiím (internetové bankovnictví, chytrý telefon)
  • Spolehlivost a samostatnost, odvaha se ptát, když něco nevíte
  • Co vám můžeme nabídnout?

    • Krásné pracovní prostředí moderní budovy
    • Přátelský kolektiv
    • Možnost práce na zkrácený úvazek
    • Možnost práce z domova
    • 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
    • Individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
    • Pestrý Benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

    KONTAKTUJTE NÁS

    Znalosti z oblasti bankovnictví nejsou rozhodující – náš profesionální tým složený nejen z OZP kolegů a kolegyň  se zaměří na váš rozvoj a zaučí vás. Jsme tým, který si pomáhá.

    V případě zájmu nám zašlete životopis na prace@csrteam.cz, nebo kontaktujte naší HR manažerku Terezu Medašovou na čísle 605 793 786, případně vyplňte tento formulář. My s vámi poté rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

    Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.

    Těšíme se na spolupráci!